Od marca br. na polskim rynku dostępna jest aplikacja mobilna, która wraz z centralką działającą drogą radiową, umożliwia zdalne zarządzanie pracą grzejnika. Za pomocą telefonu możemy więc, z dowolnego miejsca, wyświetlać zużycie energii czy kwotę zaoszczędzoną na ogrzewaniu.

Cozytouch to prosta i intuicyjna aplikacja, która służy do sterowania komfortem cieplnym. Narodziła się z pomysłu trzech głównych graczy na rynku ogrzewania we Francji (Atlantic, Thermor i Sauter), a od marca 2016 r. polski oddział firmy Atlantic oferuje ją wraz ze swoimi grzejnikami.

Do urządzenia wyposażonego w inteligentny termostat Cozytouch, wystarczy dokupić opcję tego systemu. Następnie należy podłączyć do routera internetowego, zawartą w niej, centralę sterującą pracą systemu. Umożliwia ona zdalne zarządzanie pracą, urządzeń z nią współpracujących, za pomocą drogi radiowej. Ostatnim etapem jest pobranie darmowej aplikacji mobilnej.

aplikacja mobilna (1)

Łączność pomiędzy aplikacją, a urządzeniem jest dwukierunkowa, dzięki czemu każda zmiana wprowadzona w aplikacji, widoczna będzie również bezpośrednio, na termostacie danego urządzenia i na odwrót.

System pozwala uzyskać do 45% oszczędności w porównaniu do grzejnika konwekcyjnego. Mowa o domu o powierzchni 70 metrów kw, który zbudowany był między 1975, a 1988 r. W wyniku tego, w skali roku, zostaje nam w portfelu 914 zł.

Centrala sterująca, w połączeniu z aplikacją mobilną, pozwoli uzyskać optymalny komfort, dopasowany do indywidualnych potrzeb, dzięki:

  • sterowaniu pracą grzejników w dowolnym miejscu i czasie
  • łatwemu zarządzaniu nieobecnościami
  • sprawdzaniu i analizowaniu wydatków dotyczących energii.

50340_F1.tif

Cozytouch zapamiętuje rytm życia użytkownika:

  • rozpoznaje, za pomocą czujnika, czas obecności i nieobecności w mieszkaniu oraz zapamiętuje dane
  • co tydzień dane te są weryfikowane i analizowane.

Grzejnik włącza się przed powrotem domowników do domu, tak, aby zapewnić im komfortową temperaturę, gdy wrócą.

Jednak, sterowany systemem, grzejnik Atlantic Polska potrafi dostosować się do nieprzewidzianych sytuacji:

  • dzięki wbudowanym sensorom światła i ruchu, pozwala zarejestrować wcześniejszy powrót do domu, a co za tym idzie, szybko nagrzewa pomieszczenie po powrocie użytkownika
  • cały czas mamy możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian i uniknięcia niepotrzebnych strat energii, gdy jesteśmy z dala od domu. Chodzi o sytuacje, gdy po wyjeździe na wakacje zapomnimy wyłączyć ogrzewania czy musimy zostać dłużej w delegacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj