Kupując meble biurowe powinniśmy kierować się nie tylko ceną. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach radzi, żeby wybierać je w taki sposób, żeby mieć pewność, że posłużą nam przez długie lata. Solidne i wytrzymałe meble do biura to jedna z lepszych inwestycji naszej firmy, nawet jeżeli ich cena pozornie wydaje się wysoka. Co musimy wiedzieć zanim zdecydujemy się na zakup konkretnych mebli biurowych?

Dlaczego meble biurowe są drogie?

Osoby, które kiedykolwiek kupowały meble biurowe zapewne zauważyły, że są one znacznie droższe niż większość mebli przeznaczonych do użytku domowego. Ich wyższa cena jest jednak w pełni uzasadniona. Meble domowe zazwyczaj nie są intensywnie eksploatowane. Korzysta z nich również niewiele osób. Sytuacja w przypadku mebli biurowych wygląda zupełnie inaczej. W większych biurach używają ich pracownicy o różnej wadze i budowie ciała. W niektórych firmach z mebli biurowych korzysta się praktycznie przez całą dobę (dotyczy to przedsiębiorstw, które wprowadziły pracę zmianową).

Profesjonalne meble od najlepszych, doświadczonych producentów wykonane są z najwyższej jakości materiałów, a także zgodnie z zasadami ergonomii. Korzystanie z nich może zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia chorób zawodowych (w przypadku pracy biurowej powszechnym problemem są schorzenia kręgosłupa, a także problemy z krążeniem).

Pracownik z salonu mebli biurowych w Katowicach: kupujmy meble, które rzeczywiście są nam potrzebne

Pracownik z salonu mebli biurowych w Katowicach zwraca uwagę na fakt, że osoby kupujące meble do biura po raz pierwszy zazwyczaj popełniają błąd wybierając więcej produktów, niż jest to im potrzebne. Jest to duży problem szczególnie wtedy, gdy nasze biuro jest niewielkie. Nadmiar mebli sprawi, że trudniej będzie się po nim poruszać.

Przed wyjściem na zakupy warto jest przygotować listę mebli, które są nam potrzebne. Koniecznie zapiszmy także jakie parametry powinny one mieć. Unikajmy kupowania zestawów, nawet jeżeli ich cena wydaje się nam bardzo przystępna. Często zdarza się, że zawierają one całkowicie niepraktyczne meble, których sklep nie jest w stanie inaczej sprzedać.

Wybierajmy meble ergonomiczne

Najważniejszą cechą mebli biurowych jest ergonomia. Tylko ergonomiczne meble sprawią, że praca biurowa stanie się przyjemniejsza i bezpieczniejsza dla naszego zdrowia. Korzystanie z ergonomicznych mebli biurowych w dłuższej perspektywie czasu może zmniejszyć ryzyko pojawienia się chorób zawodowych.

Ergonomiczne fotele biurowe posiadają regulację wysokości, głębokości siedziska, kąta nachylenia oparcia. Szafy biurowe spełniające warunki ergonomii posiadają przesuwane drzwi i półki, których wysokość można regulować. W sprzedaży dostępne są także biurka z regulacją wysokości, które są przeznaczone do naprzemiennej, stojącej i siedzącej pracy (praca przy nich jest zdecydowanie mniej obciążająca dla kręgosłupa niż praca przy klasycznych biurkach).

Meble biurowe tylko od renomowanych producentów

Jeżeli chcemy, żeby nasze nowe meble biurowe służyły nam przez długie lata, kupujmy je wyłącznie od renomowanych producentów specjalizujących się w tworzeniu mebli dla biur. takich jak Mebelux, Estel czy Perdali Ich wyroby wykonane są z najwyższej jakości surowców, spełniają również założenia ergonomii. Producenci są na tyle pewni wysokiej jakości swoich wyrobów, że oferują kupującym wieloletnią gwarancję na nie. Jeżeli zakupione meble biurowe z jakichś względów nie spełnią naszych oczekiwań, będziemy mieli możliwość złożenia reklamacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj