Często szukając produktów jakościowych wybieramy firmy międzynarodowe. Tymczasem również krajowe przedsiębiorstwa mają do zaoferowania naprawdę wiele – na przykład firma Venti z branży oświetleniowej.

To rodzinne przedsięwzięcie powstało 30 lat temu, i od początku jasne było, że ambicje oraz chęć rozwoju będą je parły do ciągłej ekspansji. Dzięki temu Venti działa dziś nie tylko na rynkach krajowych, ale też eksportuje swoje produkty do Czech, na Słowację, Litwę, Łotwę i do Estonii. Sprzedaż odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i przez Internet – gwarantując tym samym dostęp dla większej liczby odbiorców.

Wyjątkowe produkty w wielu kategoriach

Firma Venti zajmuje się nie tylko dystrybucją, ale i projektowaniem oraz produkcją oświetlenia. Prym w ofercie wiodą nowoczesne, wykorzystujące żarówki LED, energooszczędne lampy – czy to w postaci plafonów, plafonier, lamp wiszących, kinkietów, lamp stojących czy lamp modelowych. Jednakże produktem, na którym Venti zbudowało swoją międzynarodową renomę pozostają kryształowe żyrandole. Te dekoracyjne formy – nierzadko w monumentalnych rozmiarach – znajdują miejsce zarówno w budynkach użyteczności publicznej, hotelach, salach konferencyjnych, jak i świątyniach.

Eleganckie lampy mogą przybierać też bardziej nowoczesną formę – Venti nie boi się innowacji i w wielu modelach zainstalowano opcję regulacji natężenia i koloru oświetlenia poprzez sterowanie pilotem lub aplikacją mobilną.

Uwaga na indywidualne potrzeby

Producent lamp Venti funkcjonuje na rynku nieprzerwanie od dziesięcioleci – sympatię oraz stałość preferencji Klientów zaskarbiło sobie jednak nie tylko rozbudowanym i jakościowym asortymentem. Dla firmy Venti bardzo istotne jest adresowanie potrzeb odbiorców – czy to poprzez poszerzanie oferty czy też przez otwieranie kolejnych kanałów komunikacji. Eksperci z firmy Venti za cel stawiają sobie nie tylko sprzedaż produktów, ale też optymalne dopasowanie towaru do potrzeb Klienta. Venti to firma, która w wyjątkowy sposób wykorzystuje obecność w Internecie – regularnie umieszczając w mediach społecznościowych informacje o nowych produktach czy korzystnych promocjach. Poza wizytą na stronie www warto odwiedzić także show-room przedsiębiorstwa. W stacjonarnym salonie znaleźć można kompletną ekspozycję wszystkich lamp – co zdecydowanie wzbogaca doświadczenie zakupu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj