Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jesienna kolekcja Urban Nature Culture

Piękna o każdej porze roku przyroda dostarcza wzorniczych inspiracji, które nie mają sobie równych – uważają twórcy holenderskiej firmy Urban Nature Culture. Mają rację? Bez wątpienia.

Najlepszym na to dowodem są ich produkty, inspirowane kształtami, barwami i motywami, występującymi w przyrodzie. Znajdziecie je w najnowszej, jesiennej kolekcji marki, już dostępnej na dutchhouse.pl. W jej skład wchodzą naczynia stołowe i dekoracyjne, ozdoby, tekstylia, kosze, a także designerskie lampy, o które firma poszerzyła swoją ofertę: Neelam z abażurem wyplecionym z liści bananowca czy Costa Verde ze szklanym kloszem.

Czytaj:   Okrągłe, kwadratowe, gładkie czy zdobione? Jak wybierać talerze w zależności od okazji? Podpowiadamy

Wszystko, co oferuje Urban Nature Culture, jest piękne, ale wzrok  przyciągają zwłaszcza przedmioty o organicznych formach, jak miseczki Sea Flower w kształcie liści i świeczniki Sea Urchin, do złudzenia przypominające jeżowce. Odradzamy jednak nakrywać stół  samymi tak ozdobnymi naczyniami. Proponujemy skomponować je z talerzami i paterami o prostych kształtach – jednobarwnymi, choćby Costa Verde, Ra i Good Morning, albo ozdobionych roślinnymi wzorami, na przykład z linii Floral Area, Por Do Sol czy Grass Stem. Powstanie zastawa bardzo ciekawa i urozmaicona, ale nieprzesadnie bogata.

Do talerzy, pater, misek i kubków można dobrać podkładki, wazony, świeczniki, dekoracje i poduszki. Niekoniecznie z tej samej linii wzorniczej – nawet z innej będą pasować idealnie. Bo właśnie spójność jest cechą charakterystyczną całej kolekcji Urban Nature Culture. Skompletowana z jej elementów aranżacja z pewnością nie wyda się chaotyczna, nawet wtedy, gdy wybierzemy naczynia i dodatki nie tylko w różnych kształtach, ale i kolorach. Projektanci tak bowiem dobrali ich odcienie, żeby razem tworzyły harmonijną paletę barw. Równie istotną zaletą produktów marki jest ich uniwersalność – świetnie odnajdą się we wnętrzach w wielu nowoczesnych stylach, z industrialnym włącznie, dodając im odrobinę oryginalności i mnóstwo naturalności.

Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły, ale także materiały, z których wytwarzają swoje produkty. To ceramika, szkło, drewno, liście kukurydzy i bananowca, bambus, mosiądz, bawełna, len, juta, papier – naturalne i nadające się do recyklingu. Ich wybór wynika z filozofii firmy, do której jest wpisana troska o przyrodę. Z tego samego powodu wszystkie produkty są wytwarzane ręcznie tradycyjnymi metodami, co nie ma negatywnego wpływu na środowisko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *