Black Red White w ramach kolejnego etapu rebrandingu przedstawia drugą odsłonę kampanii reklamowej „Moja Planeta. Dom”. W październiku uwaga skupiona jest na urządzeniu pokoju nastolatka i towarzyszy temu promocja na wybrane meble. Nowy spot jest prezentowany w telewizji i w Internecie.
Drugi etap rebrandingu marki Black Red White ma na celu dotarcie do większej liczby potencjalnych Klientów i zaprezentowanie nowego wizerunku. Hasło przewodnie zmian w firmie – „Moja Planeta. Dom” – obrazuje świeże podejście do aranżacji domu jako tworzenia niepowtarzalnych wnętrz, w których można się relaksować i spędzać czas z bliskimi. Black Red White za zadanie stawia sobie pomoc w stworzeniu idealnego domu, dopasowanego do wizji Klienta.
Black Red White przygotowało z okazji kampanii atrakcyjne oferty cenowe – „Wybrane meble bez VAT”, które obowiązują do 7 października. Wybrane produkty z kolekcji młodzieżowej dostępne są w promocyjnych cenach obniżonych o wartość podatku VAT, dzięki czemu podczas jesiennej metamorfozy wnętrz jeszcze łatwiej zaaranżować dom wedle własnego, niepowtarzalnego pomysłu. Do 19 października można również kupić bez VAT kuchnie na wymiar.
Promocja „Wybrane meble bez VAT” obowiązuje od 1 do 7 października 2015. Więcej szczegółów znaleźć można na stronie www.brw.com.pl oraz w salonach Black Red White.